News Kindly stop bashing ZH on his religious views

Discussion in 'Current Affair and Siasi Debate' started by Magnum, Mar 15, 2010.

1. ashahid

ashahid Banned

Thanks for your valuable tutoring, it has clarified a lot of perversions in my mind. Now, I wish if you could whack some sense into some of the benighted posters here too.

2. Ath3r

Ath3r Banned

What happened with his TAKMEEL E PAKISTAN mission....?? you know what a real muslim leader never talk about the countries or a boundries he think about the whole Ummat e muslima... so your hero Mr. Zaid only speak about Pakistan India war and you know why just to make his masters happy and i hope u know about his masters...... Another thing jis insan ki zindagi Mohammed (saw) he na ho wo La ila ha il lal lah kaisay ikhtiyar ker sakta hay.... Insan ka zahir uss kay andar ki dalalat kerta hay jis shaks ka zahir he khoot ho uss kay andar ki kiya guarantee..... rahi baat dress code ki tau Mofti Shafi Usmani Sahab(ra) say kisi judge nay pocha kay mufti sahab libas say kiya farak perta hay tau unho nay jawab diya kay judge sahab agar farak nahi perta tau ap kal apnay court may apni BV ka libas wear ker k jaeya ga ap ko farak ka andaza hojaey ga......... umeed hay ap ki aqal shareef may libas ki ahmiyath agaey hogi:) haan rahi baat interest ki tau baatain kerna asan hay alahdmulilah meray paas resources hain aur banker mundiya aksar fone kerti hain cards and accounts k liya per Allah ka suker hay kay na credit card banwaya na he koi saving account hay aur na he koi loan liya even alhamdulilah jahan nookri kerta hoon jo kay Pakistan ki mashoor automobile company hay uss ka bhi bank kay interest say koi mamla nahi even insurance bhi nahi...... baatain bana na asan hay pata jab chalta hay jab sharab ki bottol aur hasin larki ap kay samnay hoon aur ap ko daikhnay wala koi na ho aur ap uss kay bawajood uth ker chalay aeyn tab pata lagta hay kitna eemaan hay......khair zaid hamid sahab kay bank acounts tau zara share karain na app taa kay humay bhi pata chalay kay moosof kitna apni interest na laynay k bhashan per amal kertay hain.... rahi baat ap ki welfare state ki tau iss per baad may bat karain gay filhal ya tau batao kay welfare state say ap kay hero ki kiya murad hay.....???? aur please sawal jaisay pehlay ap nay gol mol kerdiya ya maat kerdayna werna saray pichlay sawal jo ap nay ignore kiya hain wo list down ker kay pochna start kerdoon ga:)

Aur larkiyo kay sath baithnay uthnay ghomnay phirnay k muutaliq kiya hookam hay ya bhi tau zara humay bataeyn ....taa kay humaray ilm may bhi izafa hojaey waisay kash kay ap ko ya pata hota kay ya sab tau baad ki kahaniya hain kay interest liya ya nahi liya sharab pee ya nahi sab say pehlay tau 3 sawal hain Jin may say aik ya kay App(saw) ko samnay laya jaey ga aur pocha jaey ga kay ya kon hain tau jis shaks ka zahir aur phir baatin he Ap(saw) jaisa nahi hoga wo kahay ga laadari laadari may nahi janta may nahi janta...... tau BB Ahkaam baad may hain pehlay aqeeda aur eemaan ka mamla hay aur emaan ka lazmi jooz hay App(saw) ki mohabbat jo zuban ki na ho amaal ki ho.... aur zabta ya hay kay agar aamir khan ya sharukh khan say mohabbat hay tau uss ki chaal dhaal bhi ikhtiyar kerli jati hay.... afsoos kay ap kay hero zaid hamid sahab iss mamlay may bohat pichay hain.....
    Yes meray nazdeek Dawat o Tabligh ka kaam he sab say important kaam hay tau yakeenan uss ko kernay walay bhi important he hongay yakeenan..... laikin dawat o tabligh ka kaam waisay jaisay App(saw) aur Sahaba(ra) say sabit hay aisay nahi jaisay Zakir sahab ya Zaid sahab ker kay apnay ap ko DAEY sabit kernay per toolay hain..... pls just keep me away from this Irani leadrship issue b/c i dont consider them a leader of muslims yes they are the leaders of Shia community... and if u r shia than i am sorry from now on i dont even want to say hello to you:) as u know i am an extreamist muslim /wink
    Sorry i dont consider him a daey but for you he is a daey so u must follow him but dont tell me about his daeyana sifaat.... i know better than you about your hero's:) hay u forgot IK lolzzz/shock

3. Revolusionary

Revolusionary Banned

Lolzzz you can carry on your discussion with her as you like but would like to know your views about my leader IK. Secondly is there a Fatwa allowing communication with Na-Mahram online? This one's just for educational purposes.

4. AawarA

AawarA New Member

Oye how come this old thread is live again?
    Nearly every regular memeber has discussed Zaid Hamid in this thread. Now it will turn only into personal attacks or some other irrelevant issue.
    It was dead thread but someone with barely few posts bring it into the limelight once again.
    Admins you should have a policy of minimum posts for this section e.g. 25, 50

5. nilo723

nilo723 Banned

Excellent query! As Sheikh Imran Hosein of Trinidad says, the example of members of Tableeghi Jamaat is like that of "an ostrich with its head in the sand"..Their work in the field of Islah is very good, but during such times of extremely trying political challenges, they keep fighting on feeble issues as demonstrated in this very thread..And the sectarian hatred against Shias and all other sects is visible, when someone isn't even able to find even a single person he appreciates apart from members of TJ, it should be an issue of concern and time to review his beliefs..But i personally appreciate the work of Maulana Tariq Jamil for his services to Islam and i know he is not a sectarian fool as i have seen him sharing the stage with people like Sheikh Tahir ul Qadri..

As Imran Khan often says, 'when there is injustice in society, only two kinds of people stay away from fighting for political change- one is the selfish group (those people who only live for themselves and don't care for whats happening to others, stay away from politics and all they do is fuel sectarian hatred and fight over petty issues) and the other are those who benefit from the status quo (the corrupt secular coconuts and their poodles)

And these are the two groups all Pakistanis should be united against, as they are the ones that have ruined Pakistan for the past 6 decades..

6. ahmed107

ahmed107 New Member

is this invite for every one or just for sniper ?

7. Revolusionary

Revolusionary Banned

If you can't comprehend basic english then why do you bother to comment? I know its not your first language neither mine so you tell me - ama mian kaunsi boli ati hai kay us mein tarjuma kardoun? yeh baat sirf sniper kay liye hai bhaiyyaaaaaaaa.

8. ahmed107

ahmed107 New Member

thanks for your explanation,

tooty-phooty english samaj laita hoon bro,

9. Death_magnetic

Death_magnetic New Member

Zaid Hamid is a con man and those who licks his behind are the most ignorant and closed-minded people, they are totally indoctrinated by the virulent propaganda of this Zaid the Liar,Who makes his living by distorting and twisting history.
    He is a paid agent of ISI. his rhetoric is no different than that of IJI in 1990s, his blatant lies has been exposed millions of time but his moronic supporters are still worshiping him. what a shame.

And these grovelers call themselves true Muslims,lol nothing could be further from the truth.

In the end, i just want to expose one more of his stupidest and most grotoesque lie to all his a$$-lickers.

Abul Kazb Zaid Hamid Labels Los Angeles As Bombay — Zaid Hamid Exposition

Lol nothing can get better than this, but i will not be surprised if his crazy fans declares this as a Jewish conspiracy.

10. zubair1234

zubair1234 New Member

Bro let indian dogs bark is not going to affect on us. What about this slave of west so called stupid molvi who don't bother to learn quran and sunah and doesn' know the a.b.c of islam let them built the mazar sit there and make foll to other jahil pakistanies who doesn't know about islam. And they can fill there qbar with fire of jahannam

11. Hindu_Indian

Hindu_Indian New Member

Khabardar!

Khabardar jo kisi ne Zahid Hamid ke bare me kuch be bura kaha too!
    Kewnke woo Hamara RAW ka banda hai, He is on a mission to corrupt the minds of young Pakistanis and destroy everything that has a trace of modernity and prosperity (whatever is left) in Pakistan, So that you Pakistanis can never raise your head in front of India.

Bhagwan Unki misson ko Kamiab kare JAI HIND!

12. Death_magnetic

Death_magnetic New Member

lol you have summed it up beautifully..

13. Ath3r

Ath3r Banned

again aeyn baeyn shaeyn........... lolzzzz comeon answer my questions 1st and than talk about TJ.... btw not a single TJ care about the views of a ppl like you about our work and efforts. And yes you given the example by quoting someone about the ostrich lolzzz but at the moment u r behaving like an ostrich hahahahaha as u have not a single valid point for discussion except taking names of your heros and ideal personalities. Btw what are you doing except making noise, chatting and screaming on internet give us any practicle example atleast of any political activity in which you engage or any positive effort which u did for the entire ummah or muslims of Pakistan?

Now you are talking about Molana Tariq Jamil sahab lolzzz suker kisi dhang kay insan ka naam tau liya:) jo kam say kam bashara musalman tau hain aur haqiqi daey bhi..... per afsos kay tumhay unki baato'n ki samajh nahi aey agar samajh aey hoti tau ya TV kay moftiyo'n say duur he rehti... waisay tum nay kabhi Molana ko TV per daikha ya kisi khatoon kay sath gupshup kertay daikha?

Aur haan agar app ko lagta hay kay may yahan lagi lipti rakh ker baat karoon tau ya mujhay ata nahi, ya tau may baat nahi kerta laikin jab kerta hoon tau phir layhaz kerna meri book may nahi.... Shia ya qadiyani ya yahoodi ya hindu etc etc in say atleast mujhay nafrat nahi hay haan dosti aur talook bhi nahi rakha nafrat na honay ki waja TJ may rehtay howay jo brought up howe us ka natija hay per aisay her insan per lannat aur phitkaar hay jo App(saw) ki naboowat aur App(saw) kay Sahaba(ra) kay muutalik bughaz aur kinna rakhta ha.... atleast tumharay hero ki tarah Qatal k fatway tau nahi lagata kay jao jakar delhi per qabiz hojao aur hindu ki eent say eent baja do..... hahahahaha khanay ko channay nahi hain aur baatain hain delhi fatah kernay ki.......... hum kamsay kam un ki hidayat k liya he sochtay hain maarnay k liya nahi thik hay aqeeda sab say pehlay hay aur aqeeda ka ikhtilaf bohaat bara hay per hum nay kabhi qatal kay fatway nahi lagaey......... nafrat amaal say hay insan honay ki hasiyath say nahi per agar app unhay aur un ki baato'n ko jaiz samajhti hain aur apna ideal tasawoor kerti hain tau ap k muutaliq may mazeed koch kah nahi sakta.

mera tum say bayhas kernay ka faida koi nahi so meri taraf say uss waqt tak iss topic per byebye jab tak tum koi sahi reply nahi kerti meri kisi bhi query per....... take care and enjoy ur stay here

---------- Post added at 09:56 AM ---------- Previous post was at 09:48 AM ----------

Lollzzzz yaar ya sari takway ki baat hay fatway ki nahi. Aur takway may bhai tum say bhi kamzor tasawoor kerta hoon khud ko. Mujhay nahi maloom kay fatwa hay ya nahi per ya kia pata kay dosri janib wo larka ho aur tum larki/wink2

Imran Khan k muutaliq humesha niji siyasi mehfil may ya baat ki hay kay iss ko aik chance dayna chahiyah per ya fact hay kay siyasi tuur per wo abhi mature nahi howa aur ya meri raey nahi balkay uss ki apni party may bhi yahi raey qaim hay. Baki us kay muutalik may detail may kafi replies ker chuka hoon apni previous posts may ap koch takleef ker kay meray wo comments dhoond ker jaan layn kay may IK kay baray may kiya sochta hoon....... per ya zaroor hay kay atleast corrupt nahi hay aur aj ki leadership jo available hay un may kafi behtar hay per filhal uss may country run kernay ki ability nahi hay. Ab pls meray dushman na banjana bari muskil say tumhay qaboo kiya hay lolzzzzzz :p

14. likhari

likhari New Member

@ Revolutionistic
    lemme tell you something kid....you can say whatever you want to say...but i have noticed that you use ''lolzzz'' in every post you write....this takes out the serious element out of what ever you write ...refrain from such self assured, mocking and half baked posts backed by cheap sarcasm as ''lolzzzz''

15. Revolusionary

Revolusionary Banned

Lolzzz.......how is this one? lolzzz.

16. likhari

likhari New Member

@ Revolutionistic
    this is nothing but a testament to the fact that you are a kid by age...I reckon you are a teenager (which if the case ...I dont blame you)but if not then you deserve some training from a person who knows how to hold an argument

17. Revolusionary

Revolusionary Banned

sniper

[/COLOR]
    Lollzzzz yaar ya sari takway ki baat hay fatway ki nahi. Aur takway may bhai tum say bhi kamzor tasawoor kerta hoon khud ko. Mujhay nahi maloom kay fatwa hay ya nahi per ya kia pata kay dosri janib wo larka ho aur tum larki/wink2
    [/QUOTE]

Lolzzz takwa karkay kiya banda heera mandi chala jaye? sawaal ka jawab hai to do kyun kay ayein bayein shaein say TI ka impression kharaab ho raha hai yahan par. Sawaal dobara karta hoon - kiya kisi namehrum say online gufto-shaneed karna jaiz hai? aur agar jaiz hai to aap ko kis nay bataya? kisi nay fatwa diya? kyun kay zahiran to Quran aur Hadees mein internet ka koi zikar nahi hai.

18. Ath3r

Ath3r Banned

Heera mandi aur iss forum may tumhay koi faraq nazar nahi ata........???

waisay ajj pata chala ap ko ya shook bhi hain ab agar MQM wala hota tau yakeenan ya kehta kay QUAID IK KA ASAR TAU ANA HE THAA:p waisay may nay ya shok nahi palay howay meray chuchay ya tumhay he mubarak hoon:)

aur rahi baat jawab ki tau ankhain khool ker parho tau jawab likh diya hay may nay.... waisay ankhain he hain ya button hain /blahblah haan ziada impression na diya karo muutasir nahi hongay ya log tumhari kaway ki tarah kaeyn kaeyn say ........ byebye

TI khaday may jaey saano ki:p uss da impression kia hota hay kia nahi........ tanga party:p

19. Revolusionary

Revolusionary Banned

Lolzzz jawab nahi aya to galat ilzaamaat laganay par utar aye ho. Jawab meray button jaisi ankhon ko nahi mila abhi tak. Kiya namehrum say online baat karna jaiz hai? kisi Aalim say kabhi daryaaft kiya kabhi kiya?

---------- Post added at 11:27 AM ---------- Previous post was at 11:26 AM ----------

Lolzzzzzzzzz how is this one?

20. Ath3r

Ath3r Banned

May nay apna reply edit kerdiya tha dobara read karo aur doo............:p

Mujay zaroorat nahi hay kisi alim say pochnay ki bhaiya agar ap ko hay tau ap pochlayn:) mujhay apna waqt barbad kerna hay so wo may ker raha hoon ya mujhay pata hay na hasil na wasol:) aur rahi baat mehram na mehram ki tau who cares kay screen ki dosri taraf mard baitha hay aurat........ waisay ap ko agar fatwa mil jaey jo ap ko layna bhi chahiyah after all gadi nashino say talook hay:p tau mujhay bhi bata dayna tau koch soch layn gay fatway aur takway ka:p