Featured News داعش اور طالبان کے مسلح گروہ - ٹھگوں کی آپس کی لڑائ

Discussion in 'Current Affair and Siasi Debate' started by fawad, Aug 23, 2018.

  1. fawad

    fawad Member Siasi Karkun

    Joined:
    Mar 31, 2008
    Messages:
    778
    Likes Received:
    0

    فواد – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    داعش اور طالبان کی دہشت گرد تنظيموں کے سرغنہ اپنے پيغامات اور دلفريب نعروں کے ذريعے اجتماعی سطح پر خير اور امن کے دعوے کرتے ہيں، ليکن اس کا مقصد صرف اپنی صفوں ميں نئ بھرتياں کرنا اور بلاتفريق بے گناہ شہریوں کی ہلاکت کی توجيہہ پيش کرنا ہوتا ہے۔ ان کے عملی اقدامات سے ان کے اصل اہداف واضح ہيں اور خوف اور بربريت کی بنياد پر اپنے تسلط کو اجتماعی سطح پر بڑھانے کی ان کی خواہش بھی اب کسی سے پوشيدہ نہيں ہے۔

    ايک حاليہ خبر کے مطابق افغانستان ميں داعش کے گيارہ جنگجوؤں نے طالبان اور داعش کے مابين پرتشدد جھڑپوں اور خون خرابے سے تنگ آ کر ہتھيار ڈالنے کا اعلان کر ديا ہے۔

    https://www.business-standard.com/article/news-ians/eleven-is-militants-surrender-in-afghanistan-118072200012_1.html


    افغانستان ميں مختلف دہشت گرد گروہوں کے مابين جاری تنازعات اور ان کے قائدين اور ان کی حمايت پر بضد خير خواہوں کی جانب سے ان گروہوں کے مابين موجود مستقل کشيدہ تعلقات پر پردہ ڈالنے کی ناکام کاوشيں ان افراد کی آنکھيں کھولنے کے ليے کافی ہونی چاہيے جو ان کی ہر بہيمانہ کاروائ کے ليے نا صرف يہ کہ جواز بھی تراش ليتے ہيں بلکہ اب بھی مذہب کے لبادے میں ان کے جرائم کو کسی مقدس جدوجہد سے تعبير کرنے کی کوشش کرتے ہيں۔

    باہمی اختلافات پر مبنی ان خبروں سے يہ واضح ہے کہ ان کے بيان کردہ دعوؤں کے برعکس، ان ميں سے اکثر گروہ مذہب کو محض جذباتيت اور اشتعال انگيزی کا ذريعہ سمجھتے ہيں اور عوام پر اپنی مرضی مسلط کرنے اور اپنے سياسی ايجنڈے کی ترويج کے ليے تشدد کو ہتھيار کے طور پر استعمال کيا جاتا رہا ہے۔


    فواد – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    digitaloutreach@state.gov

    www.state.gov

    DOTUSStateDept (@USDOSDOT_Urdu) | Twitter

    http://www.facebook.com/USDOTUrdu

    https://www.instagram.com/doturdu/

    Us Dot | Flickr
     

Share This Page